piątek, 7 grudnia 2018

Świat wiruje co raz szybciej

Chyba mam duże zaległości ostatnio z blogiem. Ostatni post kwiecień 2017.... nie jest dobrze. Niby robie dużo, ale wciąż za mało. Może teraz jak mam 3 godziny ekstra życia w ciągu dnia ( Lu poszedł do przedszkola) to uda mi się coś skrobnąć na blogu. Mam jednak nowe założenia. Nie rozpisywać się. Kto to w ogóle czyta? Mój blog jest wnętrzarski więc zazwyczaj ktoś, kto tu zagląda po prostu patrzy i szuka inspiracji. Nie wiem... może ja nie czytam innych blogów. Nie mam czasu. Przelatuję wzrokiem foty i tyle. Wyciągam sobie wnioski. To co mnie interesuje to marki rzeczy które są w stylizacji, ogólna kompozycja, gdzie to kupić, czy to pasuje tu czy tam. Nie czytam. 
Drugie założenie Milk in the forest to nowa strona pełna zdjęć i inspiracji moich własnych. 
Trzecia to zacząć nagywać DIY , jak stylizować wnętrze, jak projektować. Tak właśnie JAK PROJEKTOWAĆ :)) bo nie wiem czy wiecie ale jestem już na finiszu Architektury, którą studiuję. 
Dyplom wisi w powietrzu. Ale pomysł mam niezły. Kiedyś coś tu pokażę jak już zacznę działać na poważnie.

Tymczasem zapraszam do oglądania domu i mojej rodziny w materiale dla Dzień dobry TVN, którego emisja odbyła się wczoraj zaraz po 9:30

Odpicowane mieszkanie

W Nadarzynie, na skraju lasu stoi bliźniak. W jednej jego części mieszka małżeństwo, które lubi rzeczy z historią. Agnieszka i Łukasz dom urządzili w stylu, który nazwali industrialny vintage. Odwiedziła ich reporterka Dzień Dobry TVN Katarzyna Jaroszyńska.
Odpicowane mieszkanie – dom inspirowany stylem starych fabryk. Źródło: Dzień Dobry TVN
A w naszym studiu ekspert urządzania wnętrz Ewa Mierzejewska radziła, pod czym spać zimą, aby było ciepło i przytulnie. 

Pod czym spać zimą? Źródło: Dzień Dobry TVN
autor: Redakcja Dzień Dobry TVN
Co sądzisz o tym artykule?
2
0

1 komentarz:

  1. Gratulacje! Trzymamy kciuki za szczęśliwą obronę! Na pewno pomysły na aranżacje będą bardzo oryginalne i stylowe. PS: Co do bieli, którą tak lubisz- zgadzamy się w podzielamy Twoje zdanie. Dobrze dobrany odzień potrafi zdziałać cuda.

    OdpowiedzUsuń